strategie

grafische vormgeving

Een van de pijlers van een succesvol project is de efficiënte communicatie die er rond gevoerd wordt. Daarom is het belangrijk om aandacht te schenken aan gepaste strategieën en transparante vormen van communicatie. BIM is dus zowel een techniek om het proces te beheersen als een vooruitstrevend communicatiemiddel.

Een goed idee is pas een goed idee als men in staat is om andere mensen er van te overtuigen om het over te nemen en te realiseren. Overtuigingskracht ligt deels in de vaardigheid om je technische expertise op heldere wijze te communiceren. Een sterke visuele communicatiestrategie draagt bij tot de dagelijkse communicatie met de opdrachtgever, getuigt van deskundigheid en zorgt voor de vertaling van de technische expertise naar overtuigende beelden. POUMA BIMfactory beschouwt de grafische vormgeving van zijn communicatie dan ook als noodzakelijke verpakking van de inhoud en een essentieel onderdeel van de boodschap.

Door de combinatie van grafische en technische skills biedt ons team een geïntegreerd totaalpakket aan. Dankzij het naadloos aansluiten van de grafische vormgeving op de BIM-modellen realiseren we - op basis van de technische modellen, schema's en plannen én met een minimum aan tijdverlies - heldere visualisaties, animaties en presentaties die ingezet kunnen worden voor de interne en externe communicatie van een project.

◄ strategie